info

 
Namn och ålder?
Jag heter Sara Lisbeth Cecilia Löfvander, Sara Löfvander.
Jag är född 00/2000 och blir då 13 år i december, 23 december.
 
Allmän information om din familj?
Min mamma heter Ann och är adopterad från Korea, 43 år.
Min pappa heter Peter och är athletiskt beroende, 38 år.
Min lillasyster heter Jenny och är en tjej med energi från topp till tå, 10 år.
 
Favorit artist/band?
Lana del rey har sen årskiftet stått mig varmt om hjärtat då hennes musik visar realistiskts baserade atmosfärer med touch av pop och känslor.
 
Musik smak/favorite genre?
Favorit smaken hos musik är decenniets pop.
 
Favorite måltid/mat/dryck?
Ceasar sallad med vatten är för himla smaskigt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0